Stip financiële coaching & professional organizing
Wij zijn in 2023 gestart als professional organizers omdat we zien dat sommige mensen moeite hebben om hun huis of dagelijks leven op orde te brengen of te houden. Ook kan een ingrijpende gebeurtenis – bijvoorbeeld overlijden, ziekte, verhuizing, scheiding enzovoort – er de oorzaak van zijn dat iemand de grip op zijn of haar leven verliest. Wij kunnen helpen om ruimte, rust en overzicht aan te brengen in je huis en/of leven.
Stip staat voor Structuur in Perspectief (vooruitzicht). Onze collega’s zetten hun jarenlange ervaring als financieel coach en bewindvoerder nu ook in als Professional Organizers. Ze hebben de opleiding tot professional Organizer afgerond. Deze opleiding wordt erkend door de Nederlandse Beroepsvereniging Professional Organizers (NBPO).
Voor wie is Stip?
Heb jij ook behoefte aan een opgeruimd huis? Wij kunnen je helpen!
Samen zorgen we ervoor dat je spullen een vaste plek krijgen. Overbodige spullen zullen eindelijk je huis verlaten en zo ontstaat er meer rust en ruimte in je hoofd en huis.
Is je administratie één grote warboel aan stapels van papieren of heb je een mailbox die alleen maar voller lijkt te worden? Wij zoeken samen met jou je administratie uit. We leren je een methode om je (digitale) post te sorteren en te archiveren. Een gemakkelijk bij te houden administratie is het resultaat.
Heb je je financiën niet op orde? Ervaar je stress als de post op de mat valt? Ben je het overzicht kwijt? Met jou brengen we je financiële situatie in kaart, zodat je ziet waar je geld blijft en of er dingen zijn waar je op kunt bezuinigen. Samen zoeken we naar een oplossing voor eventuele financiële problemen. Ook kunnen we kijken of er nog (gemeentelijke of landelijke) voorzieningen zijn waar je recht op hebt.
Ga je binnenkort verhuizen en levert dit vooruitzicht je nu al stress op? Wij kunnen je daar bij helpen. Samen maken we een stappenplan: denk aan het sorteren, eventueel ontspullen en inpakken. Maar ook het organiseren van de administratieve zaken en het eventueel inschakelen van een verhuisbedrijf.
Hoe werkt het?
Je kunt je aanmelden via het contactformulier op onze site. Als je je hebt aangemeld zullen we telefonisch contact met je opnemen om een afspraak in te plannen. Graag bezoeken we je op de plaats die georganiseerd moet worden, in de meeste gevallen zal dit bij je thuis zijn. Tijdens dit intake gesprek zullen we kennismaken en je problemen in kaart brengen en daaropvolgend een plan van aanpak opstellen.
Kosten
Intake: €75,- Excl. BTW
Uurtarief professional organizing: €60,- Excl. BTW
Mogelijk is het voor jou interessant om uit te zoeken of je hulp kunt krijgen via de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (WMO) zodat de hulp betaald wordt door de gemeente.
Woon je verder dan 30 km van Musselkanaal, dan zullen €0,30 per extra per km in rekening brengen.